Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon fiskalny. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję "faktura" lub "paragon".

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera przed podpisaniem dokumentów odbioru lub przed opłaceniem kwoty pobrania,jednak jest to opcja dodatkowo płatna (ok.10zł ) .Jeśli chcą Państwo wybrać taką opcję ,należy umieścić tę informację przy składaniu zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności-uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, zgodnie z terminem określonym przy towarze,po zaksięgowaniu należności  na naszym koncie lub informacji o przesyłce pobraniowej.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl